Get surprise recharge on your mobile phone from Tarunno.com

Be active, invite and share, get more comments and likes to get Surprise recharge on your phone

Hello friends, we have decided to send surprise recharge on your mobile phone. Based on your activities we'll select you. What you have to do?
You already provided a private number in the registration form or profile details whics is hidden to all. To get this surprise rechage, share your tarunno.com profile links in your FB wall publicly and invite your friends and followers to join with you at Tarunno.com and continue contributing at tarunno by posting new status comment blog/article etc. Invite more friends to get more like and comment on your post or articles. Use a real profile picture, without real profile picture you are not valid for this promotion. we may stop this promotion anytime, and before sending surprise recharge we'll verify your number once.

[This recharge is only for prepaid users. We are not responsible if this recharge amount change any of your tarrif plan or subscribe any service for you that your operator provides.]

To Register use the Sign up form

You can also use Facebook Login or Twitter Login for for simple registration.

বন্ধুরা, আমরা আপনাদের চমকে দিতে এখন থেকে আপনার মোবাইল ফোনে যে কোন সময় যে কোন পরিমান টাকা রিচার্জ পাঠাতে পারি। আপনার এক্টিভিটির উপর নির্ভর করে আমরা আপনাকে নির্বাচন করবো। যা করতে হবে।

আপনি রেজিস্ট্রেশন ফর্মে একটা প্রাইভেট নাম্বার দিয়েছেন যেটা কেউ দেখতে পায়না। তারুন্যতে আপনার যে প্রোফাইল রয়েছে তার লিংকটি আপনার ফেসবুক প্রোফাইলে পাবলিকলি শেয়ার করুন এবং আপনার বন্ধু ও ফলোয়ারদের আপনার সাথে তারুন্যতে আমন্ত্রন জানান। তারুন্যতে আপনার পোস্ট আর্টিকেল যতো বেশী হবে এবং যত বেশী লাইক কমেন্ট পাবেন ততোই আপনার জন্য ভালো কিছু অপেক্ষা করবে। আপনাকে অবশ্যই প্রোফাইলে নিজের ছবি এবং পরিচয় ব্যবহার করতে হবে। নাহয় আপনি এই প্রমোশনের জন্য উপযুক্ত নন। আপনার মোবাইলে রিচার্জ পাঠানোর আগে আমরা একবার আপনার নাম্বারটি ভেরিফাই করবো।

[শুধুমাত্র প্রিপেইড ইউজারদের জন্য। আমাদের পাঠানো রিচার্জের জন্য যদি আপনার অপারেটর আপনার টেরিফ প্ল্যান পরিবর্তন করে ফেলে বা আপনাকে কোন সার্ভিসে সাবস্ক্রাইব করে ফেলে সেজন্য আমরা দায়ী নই।]